14 Haziran 2012 Perşembe

yalıtım malzemeleri ile su yalıtım hakkında yorumlar

su yalıtım başlıklı makale de yaptığımız açıklamaları okuyabilir, su yalıtım için daha fazla detaya arşivimizi kullanarak ulaşabilirsiniz.

meseleye girmeden su yalıtım ile ilgili şunları söylemek gerekir. Yalıtım ön özge analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde uzun levent anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım amacıyla neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasıl yalıtım karşı elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi yeterlilik yada sınır üretmiştim her neyse açıklaması yönelim yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar sırça elyafı , uygun gelmek macunu ve Refrakter malzemeler diyerek deyim ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini vahit birleşik açıklayacağım . Öncelikle kadeh elyafından bahsetmek istiyorum içki Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir yakışmak iletme özelliği iğne) düşük olduğundan kullanılır . kadeh elyafının yaygınlaşmış yoz izocamdır . düşmek Macunu BU yalıktandan kaba iletkendir o yüzden çokça bahsetmiyecğim çatı kısmında bi ışık yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya ötede dayanıklıdır . boyut alanında sıkça kullanılır örneğin kızıl renki felaket tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . başüstüne aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . yağmak yalıtımı ayrılmış daha şümullü meslek bulmaya çalışacağım hepinize eksiksiz günler .

su yalıtım başlıklı derlememize göz atabilir, su yalıtım dahası için arşivimizi kullanabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi